Tuesday, February 24, 2009

BOSANNNNNN....

bile aku marah aku lebih sng tuk diam..org kate diam tnda stuju..tp tu x leh pakai sbb aku diam kalo aku marah..tp jgn salah paham,kalo aku x cakap x semestinye aku marah..tgk situasi la.adoooo aiiiii......mcm ni..kalo aku x puas ati @ bengang @ bengkek and seangkatannye,aku lebih sng tuk berdiam..kalo aku membebel2 tak puas ati,maknenye tu x de la marah sgt..huhuhu...slalu nye aku marah dlm senyap bile libat kan org yg agk berade skeliling aku @ org yg aku kenal dan org tu kanal aku...

kalo marah kat org lain,tolonglah jgn libatkan org yg x bersalah..kalo aku marah kat si A,tp aku x de lah moody dgn si B..ni tak..ko marah kat A, bukan B je terlibat C,D,E,,,,,,Z pun ko libat kan skali..gilo nye org....ingat ko sorng je de temper?ko je lah bley marah?pastu nanti wat muke panjg sedepa..hmpas2 barang...yg paling x bley trime akal bile tetibe x tegur + wat muke +hmpas2 barang tanpa reason (kalo de reason pon aku x diberitau) and thenafter a while, ko bley pulak tetibe je nk gurau2 mcm x berlaku pe2 pon...mcm x salah...

tp kadng2 best gak jumpe org2 mcm ni...ni mnunjukkan kite ni manusia x kan pernah lari dr melakukan kesilapan secara sngaja @ tak sengaja...termasuk la aku..

4 comments:

  1. Lempang je dak tu Zatul. Kasi pecah sket dye punye muke!!!

    ReplyDelete
  2. kalo lah semudah itu...hahahaha

    ReplyDelete
  3. aku nak join tepokk muke dieorang!
    pokpokpok!!!~~ mengong ngengongg betol.

    ReplyDelete